Pàgines

dimarts, 16 de gener del 2018

L'AMIC INVISIBLE DE 6è B














                                                   A mi em va fer molta il·lusió tant preparar
                                                   el meu amic invisible, com obrir-lo.
                                                   A mi em va tocar el regal de la Carme
                                                   (la professora).
                                                   I ella havia preparat una samarreta basica
                                                   ,i per sobre fent-li punta a els plastidecors
                                                   va aconeguir aquesta pols tan bonica,                                                                                                         mes tard amb la pols de els colors va posar
                                                   la paraula ''CAMINS'' i després amb paper
                                                   vegetal i el va posar a sobre de la paraula.
                                                   Amb molta cura va endollar la planxa i va
                                                   planxar la samarreta i per aixó es queda aixi.
                                                 
                                                 
                                                     

A mi hem van regalar un punt de llibre del pare noel i una capseta petita plena de brillantets
.M'el va regalar la Nuria em va agradar molt perque el punt de llibre el faig servir per els meus llibres de plar lector. La caixeta la faré servir per guardar les fotos de l'escola i per tindre un recort d' ella.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada