A les 9,30 aproximadament varem sortir de l'escola. Feia mal temps (plovia), la circulació estava molt congestionada. Vam arribar al Palau a les 11,10. Encara ens va donar temps d`esmorzar.
Desprès d'estar un temps a fora ens van deixar entrar dins del Palau. Al vestíbul ens vam esperar fins que ens van venir a buscar per fer la visita.
La primera activitat va ser al vestíbul. Allà vam treballar sobre la història de l'època, l'art del modernisme català i sobre els creadors del Palau.
La segona activitat la vam fer a la sala de descans Lluís Millet . Ens van ficar una línia del temps i vam anar classificant algunes imatges d'esdeveniments.
A continuació vam pujar a la planta més alta del Palau i ens van explicar diferents elements decoratius: Els vitralls, escultures, pintures, mosaic i trencadís, fusta, ferro, maons...
L'element més important d'aquest espai es el sol fet amb vidre que està al centre del sostre.
Després vam baixar a la platea. Primer ens van parlar de dues escultures que representaven personatges importants de la música clàssica i contemporània.
Vam pujar a l'escenari i ens van explicar l'orgue : com funciona, es un instrument de vent. Ens van explicar que te 3775 tubs. Amb això s'aconsegueix produir diferents sons.
Desprès de l'activitat del Palau, havíem d'anar a dinar a la Ciutadella, però estava tot moll i amenaçava pluja i els i leMs mestres van decidir tornar a dinar a l'escola.
Va ser molt interessant i divertida.
LEIRE, ADRIÀ, QUIM, QUERALT, BIEL, RODOLFO, LUCÍA O., PAULA, JAN, ARIS
La segona activitat la vam fer a la sala de descans Lluís Millet . Ens van ficar una línia del temps i vam anar classificant algunes imatges d'esdeveniments.
A continuació vam pujar a la planta més alta del Palau i ens van explicar diferents elements decoratius: Els vitralls, escultures, pintures, mosaic i trencadís, fusta, ferro, maons...
L'element més important d'aquest espai es el sol fet amb vidre que està al centre del sostre.
Després vam baixar a la platea. Primer ens van parlar de dues escultures que representaven personatges importants de la música clàssica i contemporània.
Vam pujar a l'escenari i ens van explicar l'orgue : com funciona, es un instrument de vent. Ens van explicar que te 3775 tubs. Amb això s'aconsegueix produir diferents sons.
Desprès de l'activitat del Palau, havíem d'anar a dinar a la Ciutadella, però estava tot moll i amenaçava pluja i els i leMs mestres van decidir tornar a dinar a l'escola.
Va ser molt interessant i divertida.
LEIRE, ADRIÀ, QUIM, QUERALT, BIEL, RODOLFO, LUCÍA O., PAULA, JAN, ARIS